Post by ethjunmamohuang on Mar 15, 2022 17:36:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Aces of the Luftwaffe ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Aces of the Luftwaffe IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op (mange penge) ▞▞▞
▞▞▞ Aces of the Luftwaffe 2022 version ▞▞▞
Ja, jeg synes, at dette spil skal fjernes fra redaktørernes valg
Aces of the Luftwaffe Arkade pnq
Elskede dette spil, siden jeg først installerede det for 2 år siden !! Det er ikke perfekt, men ALLE spil er sådan. Chefer er svære at besejre, og pauseknappen er lidt irriterende, hvor den er placeret. Men alt i alt en fantastisk tidsmorder
Spillet virkede sjovt...men der er en kæmpe annonce øverst på skærmen, som er midt i spillet. Det er irriterende.
Gør det nemmere
Jeg installerede appen, men hver gang jeg vil åbne den, gik ned, er min enhed Nexus 5 og Android 6.1
Det er et ok spil.
Har ikke været noget nyt i måneder. 1-21-15 endnu en ubrugelig opdatering uden nyt indhold.
Men virkelig hårdt på nogle dele.... Jeg var nødt til at male penge, og blev stadig hængende på nogle niveauer
Har låst op for en ny kamp, så næste gang jeg skal spille, er alle mine tidligere præstationer udslettet, og jeg er tilbage til at starte forfra... Eller jeg kunne købe det næste niveau, som jeg allerede havde optjent... Ja -hhh -- NEJ!
Boss tre er umulig at slå med fuldt opgraderet fly. Bliver ret frustrerende!!!
Kan ikke se en blodig ting, da min tommelfinger er over toppen af den bit, du skal se. Hvordan bestod dette nogensinde QA? Det ville nok være godt ellers.
kan ikke vente med at afinstallere
Fantastisk spil, men som nogle andre herinde har sagt, når jeg starter spillet, ser jeg kun en hvid skærm. Er nødt til at tvinge lukke den, og se om den virker, virker sandsynligvis kun 20 procent af tiden.
Jeg elsker dette spil . Dens kunststil minder mig om gamle tiders spil, såsom metal slug any ways good job HandyGames Jeg håber at se flere spil som disse
Dette spil har et stort potentiale, men kamp- og opgraderingssystemet har brug for arbejde
Spillet starter ikke.. Det viser sort skærm og viser signering med Google-konto, men så kommer startsiden tilbage.. Sortér dette problem.. Ser virkelig frem til at spille dette spil
Dette er et meget flot spil, og jeg har opgraderet mine fly
skærmen bliver sort, når vi spiller spillet
Har været et fantastisk spil, men går nu ned ved åbning. HTC one m7 med slikkepind. Begyndte at ske i den sidste uge eller deromkring.
Aces of the Luftwaffe આર્કેડ teo
Åbner ikke på samsung galaxy grand 19082 Bare en sort skærm og stopper
Ved login på en anden enhed opdaterede spillet ikke mine fremskridt, ulåste episoder eller valuta (selv efter genstart).
Det koster så meget at opgradere. Som tusinde medaljer for at få en opgradering. Du vinder og kan få 30 medaljer. Hvorfor giver du ikke kryds, når du vinder det niveau, du lige har besejret???Tag måneder at opgradere. Nej tak. Øv bøv
Der er ingen måde at bekæmpe alle de fly og undvige alle de kugler på en lille skærm med min finger i vejen. #slap af
Det er godt at c old time shooters tilbage på nettet!!!!
Et par ting her først og fremmest, færdighedsopdatering bliver unødigt dyrt og chefer er ekstremt ubalancerede, opt. Turkey Shot-boss er fuldstændig latterlig og er med vilje unødvendig hård.
Vælg venligst den ene eller den anden
Bedste tegneseriespil
Næsten uspillelig
Grafik stinker, og det nager dig til konstant at foretage køb i app.
starter ikke engang på min fane 3. Når den startede, viser jeg at logge ind med google og derefter går alt i sort og tager mig endelig tilbage til startskærmen, virkelig skuffende..Det er ærgerligt, at den får en sort skærm, når jeg åbner den
Cheferne fra den næstsidste og sidste kampagnetilstand er alt for længe overmandet. Kuglesprayene fra dem er uundgåelige, og det er en smerte i annoncerne, der sidder igennem hele højre igen. Venligst rebalancere cheferne for at tilpasse sværhedsgraden af den nuværende fase.
Hsysus
Dette spil er ikke så fantastisk, jeg tror nu, vi ved, hvorfor nazister tabte hver eneste krig... dårligt spil Spild tid og lad være med at downloade.
Jeg har nydt spillet og spiller hver eneste chance, jeg får.
Learn Spanish - Español Izobraževanje olwq
Mambx
Jeg slog endelig zeppelinbossen, men for guds skyld udvander ildchefen!! Der er ingen sundheds-ups, der er ingen midler til healing mellem hits, fordi han skyder så meget lort i luften! På en sidebemærkning tilføj et par sundheds-ups til natkampchefen!! Tykers er hans værste fjende, men han VIRKER IKKE, når han får en MILLION slag hvert andet sekund! Venligst udvand de chefer, som vi har problemer med. Eller tilføj piloter, der er nemesis, til disse chefer
Titlen siger det hele.
Jeg har ingen problemer med at slå chefer eller niveauer, som alle klager over, det eneste, jeg hader ved dette spil, er den latterlige mængde slibning, der skal til for at opgradere. For 100 point, til 300, derefter 700 og så gerne 3000. Jeg er nødt til at dyrke den anden boss igen og igen for at få penge nok til at gøre noget. Juster priserne venligst udvikler.Der kan være et fantastisk spil derinde et eller andet sted, men reklamen er så påtrængende, at du ofte tager skade fra fjender, du ikke kan se... og med sådan en allerede udfordrende sværhedsgrad fra den allerførste mission, er det et reelt problem. Personligt kunne jeg ikke spille eller nyde spillet nok til at retfærdiggøre et køb. OPDATERING: Opdagede, at en del af problemet spillede i liggende tilstand i stedet for portræt. Hvis du spiller i portrættilstand, er annoncen mindre påtrængende. Tilføjet en stjerne for at afspejle dette.
Spillet kunne være fantastisk, men for at styre flyet dækker dit hoved/finger skærmen, så du ikke kan se noget. Har brug for en plads til kontroller, så skærmen ikke er blokeret.
Kun et par baner 4 resten at betale.....Hold JER VÆK
Spillet er fint i sig selv, på grund af valget af opgraderingerne, piloten.... Men det er virkelig irriterende med Ad, og skærmen roterer hver gang jeg bevæger mig. Virkelig svært at spille på sengen ('da jeg skiftede side. Det er bedre at have en "Rotation Lock-knap i indstillingsmenuen!