Post by ethjunmamohuang on Mar 15, 2022 17:54:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lär dig polska - 5000 fraser ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lär dig polska - 5000 fraser IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka spel (oändliga primogems) ▞▞▞
▞▞▞ Lär dig polska - 5000 fraser 2022 version ▞▞▞
Trevlig app
Olika spel är roliga att spela och engagerar lärande
Användbara uppsättningar fraser som är relaterade till form och betydelse som ger mycket konstruktiv förstärkning. Olika aktiviteter som låter dig öva på att använda en kombination av uppmaningar, ljud, skriftliga aspekter. Tydligt uttal och en mängd olika röster hjälper till att känna igen ljud och relatera skrivna till fonetiska former
Rolig lättlärning är definitivt en av de bästa apparna för att lära sig språk
Belajar Bahasa Polski - 5000 Frasa Pendidikan hww
App bra
Bra Grymt Vackert Perfekt Cool Creative Mind Blowing 😀😁😂😃😄😅😆😉😊😋😎☺😐😑😶😏😣😥
Det har varit till stor hjälp när jag har börjat lära mig polska. Den sakta ner funktionen på uttal är extremt användbar. Jag kan inte föreställa mig att lära mig polska utan den här appen.
Helt enkelt den bästa!
Än så länge är allt bra. Kommer uppdatera ju mer jag använder den
Perfekt.
Parvel
Lätt att använda och lära sig.
Lätt att använda
Än så länge är allt bra!!
Den första appen lärde mig hundratals ord som jag blev flytande i. Jag överlevde i Polen. Dessa appar lärde mig det mesta jag kan. Utan verb i den första appen var det svårt... Så den här appen är det perfekta tillägget!
Bra
Jävligt Nice lätt o lära sig ganska snabbt
roligt lärande
Excellent
Den här appen är den överlägset bästa jag har använt för att lära mig polska. Tack så mycket!!!
Väldesignat program för att lära sig språket
Kurs języka polskiego - FunEasyLearn Edukacja svy
Perfekt app
Otroligt att jag kunde prata polska med min vän
var är favoriterna???!!
ADSB Flight Tracker Perjalanan & Tempatan byo
পোলিশ ভাষায় কথা বলতে
Mycket bra för att lära
Jättekul, lätt att både använda och följa. Hoppas kunna överraska en vän med lite kunskaper i hennes språk. Resultatet är att hon var glad över att jag anstränger mig för att lära mig som ingen annan har gjort. Skål.
Jag skulle rekommendera denna app till alla elever i det polska språket!
Jag har varit i dina appar i cirka 3 år, det är för lätt för mig att lära mig mycket språk, tack så mycket!!!
Om du inte betalar är det bara slöseri med tid.
Bad installerades inte
Betalade för den obegränsade tillgången och har lärt sig massor av användbara fraser med bra uttal Appen har bra sökfunktion och lättanvända sektioner
Älskade det
DEN ENDA SPRÅK-APPEN SOM GER ETT LÄNGDAT LJUD, OCH EN AV VÄLDIGT FÅ SOM LÅTER DIG ÖVA DE FRASER DU LÄRT DU. Valet av fraser är inte alltid så användbart men trots detta definitivt en av de bästa som finns.
Jag älskar den här appen. Den hjälper mig att förstå polska
Vissa ord är inte polska
Detta är superbekvämt eftersom min farfar är polsk
mycket kul
Ett roligt sätt att lära sig lite polska!
Corso di polacco - 5000 frasi Istruzione ehyg
Detta är den bästa polska språkappen i Swiat. Jag har sedan dess lärt mig en mycket användbar fras på polska: Cierpie na przedwczeny wytrysk i mam przedwczeny wytrysk. Den här appen har gett och gjort det möjligt för mig att göra det. Dziekuje.
Fortsätter att krascha ganska konstant men oregelbundet, detsamma gäller den ryska smaken. Det verkar också som att det på något sätt "glömmer bort" mina framsteg eftersom spel jag redan spelat visas som ofullständiga; kan inte vara en funktion eftersom nivåerna faller inom några timmar, och jag får inga extra blommor om jag gör om, även om det är indikerat. Hittade några mindre missöden i översättningar. Bortsett från det är det redan jättebra. Testar på Android 5.1.
Apparna tränar både förståelse och skrivande. Rekommendera.
Bardzo fajna
Jättebra app
Den här appen har förbättrats MYCKET, och jag gillade den redan! Dess plattform är mycket modernare än tidigare. Det är mer likt Rosetta Stone nu. Det finns både tecknade och levande bilder som visar idén med varje mening, och olika sätt att lära sig. Jag rekommenderar starkt den här språkappen, och om du vill undvika annonser helt och hållet och inte fungera för alla nivåer, är $13 inget dåligt pris för tusentals meningar! Åh, och du kan använda det även om du är offline (du kan bara inte kontrollera ditt uttal).
Det ska bli bra